P'16

Journée de la Publicité 2016 et Publicitaire de l’Année 2016 du magazine «Werbewoche»

Journée de la Publicité et Publicitaire de l’Année 2016 du magazine «Werbewoche».

Vendredi, 27 mai 2016, Musée Olympique, Quai d'Ouchy 1, 1006 Lausanne

La Journée de la Publicité 2016 est placée sous la devise olympique «Plus haut, plus vite, plus fort». Une devise qui s’applique aussi de plus en plus aux exigences posées à la communication commerciale par les temps qui courent.

En savoir plus...

inma - GLOBAL MEDIA AWARDS

inma - GLOBAL MEDIA AWARDS

inma International News Media Association
Dienstag, 24. Mai 2016
Victoria and Albert Museum, London


Step onto the world's biggest stage for breakthrough ideas and innovation when the INMA Global Media Awards are presented at the Victoria and Albert Museum in London May 24. The V&A is the world's great museum for art and design, and INMA will have exclusive access.

Entering the INMA Global Media Awards competition

  • Shines a light on your company's best innovation and growth initiatives,
  • Motivates and focuses your staff, your agency, your stakeholders
  • Benchmarks your best efforts against your peers' best efforts


Winning the INMA Global Media Awards competition is about recognition, respect, and prestige for your company, your brand, your department, your agency — and you.

Further information

En savoir plus...

Expo Event - Breakfast Club Dezember

Expo Event - Breakfast Club Dezember

Expo-Event.Live Communication Verband Schweiz
Mittwoch, 9. Dezember 2015, 07.30 Uhr bis 10.00 Uhr
Olma Messe, St. Gallen

Lena Striegel gewann mit ihrer Bacherlor-Arbeit den deutschen Forschungspreis für Live-Kommunikation. Sie zeigt spannende Ansätze auf, wie man an einen Pitch herangehen kann.

Die Entscheidung ob man an einem Pitch teilnimmt oder nicht wird oft aus dem Bauch heraus getroffen – doch welchen Aufwand und wie viele Ressourcen sollen wir für die einzelnen Ausschreibungen investieren? Agenturen sollten sich nicht nur auf die Ausarbeitung eines Konzeptes konzentrieren, sondern grundsätzlich ebenso auf die erste und ausschlaggebende Entscheidung in diesem Prozess, nämlich: "Nehmen wir teil?"

Weitere Informationen und Anmeldung

 

En savoir plus...

Page 1 sur 39

© Copyright: Kommunikation Schweiz KS/CS | Design & Technics by idfx.